Bezig met laden...

Zet uw talent, kennis en of kunde in voor het Klompenmuseum

Het Internationaal Klompenmuseum in Eelde vraagt vrijwilligers. Hebt u tijd en wilt u wat doen, zet dan uw talent, kennis en/of kunde in voor dit Internationale museum. Momenteel zijn er plusminus 60 vrijwilligers die dit nu al voor het museum doen. Velen denken, het is maar een klein museum, maar daar ga je anders over denken als je iets gaat doen voor het museum.

Het is een “bedrijf” met veel taken en werkzaamheden, o.a.:
- gastheer/gastvrouw
- rondleiden (Nederlands, Engels, Duits)
- jaarlijks bedenken en inrichten van de tentoonstelling
- reserveringen van groepen verzorgen
- planning voor de bezetting maken
- technische zaken
- inkopen
- Nieuwsbrief maken
- enz., enz.
- Ook zijn er bestuursleden nodig.

Wat krijg je hiervoor terug:
- een warme omgeving waar je sociale contacten op doet
- de Nieuwjaarsborrel om bij te praten
- een bijeenkomst in maart om iedereen bij te praten over de nieuwe tentoonstelling en andere zaken
- in juni een tussenevaluatie over het lopende seizoen
- in november de eindevaluatie van het seizoen
- en een uitje naar een collega museum met aansluitend een diner.
- voor vrijwilligers bij het Klompenmuseum is er bij de gemeente Tynaarlo o.a. de ongevallenverzekering, de WA verzekering, rechtsbijstand verzekering, enz.

Wilt u meer van en over het Klompenmuseum weten, neem dan vrijblijvend contact op met: Bertus van den Hof, tel. 06-27244459.

U mag ook een e-mail sturen naar [email protected]  dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op.

• Alt